Uczestnicy szkolenia NLP w biznesie (mnie nie widać, bo robiłem zdjęcie)

Uczestnicy szkolenia NLP w biznesie (mnie nie widać, bo robiłem zdjęcie 🙂 )

Zadowolona – tak sądzę 🙂 – grupa uczestników szkolenia NLP w biznesie. Pierwszy dzień – lingwistyka sprzedaży. Paterny perswazyjne, a szczególnie zasady relacji z klientem i skutecznej sprzedaży.

Dowiedzieliśmy się, jak prowadzić relacje z klientem, jak się do niego dostosować, tak, by po prostu nas polubił. Dużo ćwiczeń, czyli teoria połączona z praktyką. Drugi dzień – budowanie ramy handlowca, postawy sosoby pewnej siebie i swojego produktu. Zapraszam na kolejne szkolenia 🙂 .

Zakończenie i autoprezentacje uczestników…

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

Pozostaw odpowiedź

required*