Właśnie jadę patriotycznym pociągiem. Wokoło widzę mnóstwo niewiast ubranych na biało-czerwono (mecz był). Czuję chłodny powiew klimatyzacji i słyszę entuzjastyczne rozmowy.

Tak wygląda powrót z paru ciekawych spotkań i łódzkiej konferencji Myśleć Jak Milionerzy. Po rozmowie z przewodniczącym Młodzieżowej Rady Miasta dostrzegam, że przyświeca nam jeden wyraźny cel. Wzbudzić aktywność społeczną i przedsiębiorczość wśród młodych Polaków.

A może nie do końca dobrze powiedziane. Lepiej: pomóc odkryć w sobie nowe umiejętności, wiedzę i możliwości i pokazać inny świat. Z paroma pozytywnymi ludźmi odbywam tournee po Ojczyźnie, by porozmawiać z aktywną młodzieżą, w tym – z przewodniczącymi stowarzyszeń i organizacji.

Jeśli sam chciałbyś się w to zaangażować, wiedzieć więcej bądź po prostu przekazać tę informację dzieciom, to spójrz na:
http://projekt.praktykasukcesu.pl/

A teraz przechodzę do niezwykle barwnej i inspirującej kwestii… Usłyszałem takie słowa: „Wiecie, dlaczego ludzie nie lubią zmian? Bo zmiany przenoszą człowieka z pozycji mistrza do pozycji ucznia”.

Jest w tym coś?

Uczmy się! Rozwijajmy! Przezwyciężmy lęk przed zmianami! Nie możesz oczekiwać nowych rezultatów, jeśli postępujesz cały czas w ten sam sposób.

A wiesz może, czym różni się książka od artykułu? (Nie tylko długością, „wielkość nie ma znaczenia…”).

W artykule poznasz konkretne strategie, techniki, metody na „coś”. Daje takie know-how. Książka natomiast pozwala zrozumieć mentalność autora. Inspiruje. Pobudza do myślenia.

Kończąc chciałbym przypomnieć o wtorkowych spotkaniach, tym razem w Poznaniu i Warszawie. Poprowadzą genialne osoby w swoich dziedzinach, to sposób na poznanie nowych ludzi, zdobycie informacji i przekucie ich w doświadczenie życiowe. Przygotuj już dziś parę pytań, które zechcesz zadać prowadzącym!

Pozdrawiam inspirująco,
Michał Toczyski

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

2 comments