Piszę, bo chciałbym Cię poinformować o pewnym fascynującym wydarzeniu, które zdarzy się już wkrótce.

Widzisz… Tak łatwo wpłynąć na uczucia innych osób. Wystarczy powiedzieć coś miłego, a ktoś się uśmiechnie. I to działa także w drugą stronę – jedno zdanie wystarczy, by kogoś wyprowadzić z równowagi, prawda?

Każdy z nas może zdecydować, czy chce być teraz szczęśliwy, czy smutny, zażenowany, zawiedziony… To Ty tak naprawdę trzymasz wszystkie sznurki i jesteś w stanie sterować Swymi emocjami.

Czy zdarzyło Ci się kiedyś powiedzieć w chwilach zdenerwowania coś, czego żałujesz? Pewnie nie raz. A jakby to było, gdybyś potrafił wtedy zachować się tak, jak uważasz, że powinieneś?

Istnieją pewne klucze do umysłu. To właśnie one otwierają Ci drogę do stania się takim człowiekiem, jakim chciałbyś być. Tak. To wymaga pewnej pracy, charakteru, ale to jest możliwe do osiągnięcia.

Zapraszam Cię w tym momencie na krótką, dwugodzinną prezentację, która pokaże Ci:

  • jak możesz sterować własnymi emocjami
  • jak pokonywać ograniczające Cię przekonania
  • jak zyskać motywację nawet wtedy, kiedy już Ci się nic nie chce
  • jak wpływać na swoje doświadczenia

Odbędzie się już w środę, 14 stycznia.

Klucze Do Umysłu :: Zapisz się!

Prowadzi: Piotr Podgórski
18:00 – 20:00, 14 stycznia 2009, Warszawa
ul. Bruna 20, gościmy w kawiarni Herba Thea (mapa)

WSTĘP WOLNY

Patronat:

Osiagacz.info Praktyka Sukcesu - Sukces PRO
Eudaimonia

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

1 comments

Pingback: Sukces PRO :: Praktyka Sukcesu » Blog Archive » Jak Wpływać Na Emocje i Decyzje Drugiej Osoby w Sposób Etyczny i Skuteczny?

Pozostaw odpowiedź

required*