Szybkie czytanie

Uczymy się czytania już we wczesnych latach naszego życia. Poznajemy literki, cyferki, zaczynamy rozpoznawać słowa. Czytamy na głos, pokazujemy sobie palcem kolejne linijki tekstu. W pewnym momencie nauczyciel mówi nam: „weź czytaj po cichu!”. Tak robimy. Później słyszymy: „weź ten palec z kartki, bo zabrudzisz!”. Tak robimy. I na tym przedszkolnym etapie się zatrzymujemy.

Przez całe dalsze życie postępujemy tak, jak nas nauczono we wczesnych latach dzieciństwa.
Szybkie czytanie to coś innego. Nie polega ono na bezgłośnym wymawianiu słów, zdań. Nie polega na sterczeniu całymi godzinami nad książką. Polega natomiast na wykorzystaniu naszego potencjału, naszych możliwości. I właśnie tego będziemy się uczyć podczas warsztatu.

Warsztaty odbędą się…

Warszawa, wtorek, 1 lipca 2008, godziny 10:00 – 17:00

(adres podam mailowo, teraz zdradzę tylko, że w okolicach Woli)

Poprowadzę je ja, Michał Toczyski. Dowiesz się, jak ćwiczyć i… jak długo ćwiczyć, by czytać nawet stronę na sekundę. Przedstawię Ci pewien myk, trik, dzięki któremu już pierwszego dnia zaczniesz pochłaniać KSIĄŻKI w ciągu MINUT.

P.S. Od razu informuję – miejsc będzie tylko 24 (razem z prowadzącym i gośćmi)!

Zapisz się!
zapisy zakończone

Do zobaczenia,
Michał Toczyski

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

5 comments