„Daj mi 2 godziny, a pokaże Ci, jak każdego dnia mieć więcej czasu.”
Jarosław Siergiejewicz

Czy słyszałeś, czytałeś o teoriach „zarządzania sobą w czasie”?
Często są to dobre, sprawdzone i wartościowe metody, by zrobić więcej
w krótszym terminie. Tylko jedna, ważna sprawa: nie mówią one o
wydłużeniu Twojego poczucia czasu.

Niby każdy z nas może wykorzystać 24 godziny na dobę… I to, co zrobisz
z tymi zasobami zdecyduje o tym, jakie rezultaty otrzymasz, prawda?

Czas jest względny… Stoisz w kolejce na poczcie, pięćdziesiąt osób,
co chwilę patrzysz na zegarek. I co się okazuje? Każda minuta wydaje
się być godziną… Jednak kiedy zaczniesz robić to, co lubisz, co
kochasz, co jest Twoją pasją, to każda godzina jest dla Ciebie chwilą.

Jak to możliwe, że czasami potrafimy wydłużyć bądź skrócić swój własny
czas, którego każdy „powinien” mieć tyle samo?

Po tym dwugodzinnym warsztacie wpłyniesz na postrzeganie czasu,
efektywność Swych działań oraz jego odpowiednie wykorzystanie każdego
dnia.

Mam dla Ciebie jeszcze jedną dobrą wiadomość: to krótkie szkolenie
organizujemy bezpłatnie.

Dowiesz się na nim:

  • czym jest i jakie ma znaczenie czas subiektywny?
  • jak stosować wzorce spowalniania czasu?
  • jakie znaczenie ma fizjologia w kierowaniu czasem?
  • jak nie dać się zwariować w dzisiejszym świecie 🙂

Jeśli brakuje Ci czasu, to przyjdź koniecznie na ten warsztat.

I zainwestuj Swój czas, aby zyskać czas!

Zainwestuj Czas, Aby Zyskać Czas!

Zapisy….

Prowadzi: Jarosław Siergiejewicz

18:00 – 20:00, 16 stycznia 2009

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania

ul. Gizów 6, Warszawa (mapa)

WSTĘP WOLNY

Organizatorzy:
Tempora Szkolenia Praktyka Sukcesu - Sukces PRO
Patronat:
Osiągacz.info

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

6 comments