_F4A6013Michał Przemysław Toczyski, założyciel i prezes zarządu agencji marketingowej Scorise Sp. z o.o.

Buduję grupę przedsięwzięć gospodarczych pod marką Scorise skoncentrowanych wokół marketingu i internetu. Jej nazwa wzięła się od słów „wzrost wyników, score rise”. Ponieważ dostarczamy produkty i usługi z różnych dziedzin, pracuję na codzień z zespołem składającym się z ludzi specjalizujących się w poszczególnych tematach.

Rozwijam agencję marketingową i kreatywną Scorise, w ramach której tworzę spójny i pożądany wizerunek firm. Mój zespół zajmuje się projektowaniem prostych w obsłudze i skutecznych stron i sklepów internetowych. Realizujemy także marketing społecznościowy, pozycjonowanie stron internetowych oraz inne usługi marketingowe dla naszych partnerów biznesowych.

W ramach sieci funduszy venture capital oraz aniołów biznesu Scorise Capital dostarczam finansowanie inwestycyjne dla przedsiębiorstw (w tym startupów) po to, by skalowały swoją działalność i generowały wzrost biznesu.

Pod marką Securise wspólnie z zespołem prawników realizujemy usługę rejestracji zbiorów danych osobowych w GIODO, a także weryfikujemy regulaminy sklepów internetowych pod kątem obecności w nich klauzul niedozwolonych.

Współtworzę także przedsięwzięcie pod nazwą Scorise BrandLex. Nazwa jest nieprzypadkowa, ponieważ sygnalizuje usługi prawne wokół marek – ściśle rzecz ujmując zajmujemy się rejestracją (zastrzeganiem) znaków towarowych w urzędach patentowych – polskim i europejskim. Zatem Scorise nie tylko pomaga firmom w reklamie, lecz także dostarcza narzędzi do budowania trwałej wartości marek.

Działalność szkoleniowa

Od lipca 2008 roku do października 2010 roku organizowałem regularnie otwarte warsztaty i konferencje biznesowe – tzw. Alternatywne Spotkania Biznesowe (w ramach własnej grupy szkoleniowej Sukces PRO). Odbywały się w różnych miastach Polski (Warszawa, Łódź, Wrocław, Poznań). Współpracowałem do tej pory z 55-cioma doświadczonymi trenerami, mistrzami w swoich dziedzinach organizując ponad 80 szkoleń i konferencji.

Przygotowanie merytoryczne

Spędziłem na salach szkoleniowych setki godzin, przede wszystkim zdobywając wiedzę na tematy komunikacji, negocjacji, marketingu i promocji, gospodarki i ekonomii, coachingu. Przeanalizowałem setki studiów przypadków przedsiębiorstw zarówno osiągających sukces, jak i ponoszących porażki i sprawdzałem, jakie decyzje przyczyniały się do określonych rezultatów.

Poprowadziłem ponad 100 godzin wystąpień publicznych jako gość konferencji, biznes mikserów i seminariów. Byłem dyrektorem ds. portalu czasopisma „Eurogospodarka” docierającego do niemal 10 tys. polityków, radnych, samorządowców, posłów i przedsiębiorców. Piszę artykuły, blogi, felietony oraz informacje prasowe (w sumie ponad 400). Pojawiają się one w Bankier.pl, Inwestycje.pl, DlaStudenta.pl, Excluzive.pl, Finanse.wp.pl, Edustacja.pl, Di.com.pl i w kilkudziesięciu innych portalach. Udzielałem wywiadów w Radiu Warszawa, telewizji TVN24, TVP Polonia, a także do magazynów drukowanych (Wprost, Gazeta Wyborcza i inne).

Kontakt

e-mail: m.toczyski@scorise.com
telefon: 693 909 585