Witaj Czytelniku,

prawdopodobnie nie raz zdarzyła Ci się jakaś kłótnia, sprzeczka. Zarówno Ty, jak i druga strona konfliktu byliście absolutnie przekonani co do swoich racji. Pewnie uważałeś, że tylko Ty masz właściwy pogląd na sprawę. Dziwiło Cię, jak można myśleć w taki inny, odmienny sposób.

Jesteśmy ludźmi i cóż… konflikty się zdarzają. Trzeba je zaakceptować i uznać za coś naturalnego. Konflikt, to nie to samo co reakcja różnych osób. Liczy się to, w jaki sposób rozwiążesz spór.

Pewnie słyszałeś krzykaczy, choleryków, którzy agresywnie reagują podczas kłótni. Wydaje się, że wtedy nic nie możesz zrobić. A jednak… Istnieją sposoby, które Ty za chwilę poznasz. Po przeczytaniu tego e-booka i zastosowaniu wiedzy w życiu, nauczysz się rozwiązywać znaczną część konfliktów i dopuścisz do powstania wielu z nich.

A znasz może ludzi zachowujących się nadzwyczaj spokojnie w takich trudnych sytuacjach? Mógłbym Ci powiedzieć, że „powinni być dla Ciebie wzorem”, „powinieneś ich naśladować”, ale tego nie zrobię. Dlaczego?

Zdarza się, że kiedy dochodzi do ostrej wymiany słów pomiędzy „krzykaczem”, a „ostoją spokoju”, sytuacja się pogłębia z każdą chwilą. Ten, który podnosi głos denerwuje się jeszcze bardziej, że rozmówca nie reaguje!

Możesz rozwiązać spór tak, jak to robiłeś do tej pory. Ale wtedy nie oczekuj nowych, lepszych jego wyników. Zachęcam Cię, byś przeczytał tę lekturę do końca i życzę Ci jeszcze lepszych relacji międzyludzkich i efektywnego zastosowania zasady win-win w Twoim życiu!

Pobierz

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

Pozostaw odpowiedź

required*