Sytuacja na rynku ciągle się zmienia. Nie wystarczy doprowadzić firmę do pewnego poziomu i pozostawić samej sobie. Steve Jobs, prezes Apple, uważa innowacje za najważniejszy czynnik swojego sukcesu. Postawił na prostotę, kreatywność i jakość. Ma niewiele produktów, ale każdy z nich jest hitem.

W czym jesteśmy dobrzy? Czego chcemy się jeszcze dowiedzieć? Jakie następne umiejętności chcemy zdobyć? Jak przekuć wiedzę w sukces firmy?

Udało nam się zaprosić kilka ciekawych osób na najbliższe spotkania alternatywne w Warszawie, Wrocławiu i Łodzi. Sądzę, że kojarzysz nazwisko profesora Andrzeja Blikle. Prowadzi sieć cukierni i wytwarza produkty cukiernicze, a jego firma działa od 140 lat. Pogodził karierę naukową z biznesem. Czym to zaowocowało? Przejrzyj ranking 100 najbogatszych Polaków przygotowany przez tygodnik WPROST.Menedżer chcąc skutecznie zarządzać firmą może skorzystać z różnych strategii. Profesor Blikle poprowadzi 9 marca w Warszawie prezentację „Dylemat lidera„. Warto skorzystać z okazji, poznać sekrety przywództwa, spotkać przedsiębiorcze osoby i wymienić się wizytówkami.

Σοφία sprzedaży. Umiejętność, dzięki której ludzie rozwijają swoje firmy w błyskawicznym czasie na niewyobrażalną skalę. Przedsiębiorcy, którzy nie potrafią sprzedawać, negocjować, prezentować się, szybko przestają pełnić swoją funkcję tonąc wraz z okrętem. Dlatego właśnie, to jedne z tych kluczowych dziedzin przydających się bez względu na branżę, płeć czy stanowisko. Spotkanie to poprowadzi trener biznesu Marek Wojciechowski. Kiedy? Wkrótce – w najbliższy wtorek, 23 lutego.

W Łodzi wystąpi Arkadiusz Leszczyński z warsztatem, dzięki któremu zweryfikujesz Swoje cele, ustalisz kierunek, w jakim podążasz i stworzysz plan jego realizacji. Szykuje się pasjonująca i pouczająca przygoda! Spotkanie organizuje Andrzej Wojtyniak, który działa z tematem już od paru ładnych miesięcy (dobra robota!).

Natomiast Wrocławski klub ASB odwiedzi tym razem Jacek Minkiewicz, przedsiębiorca, prezes PPI Club sp. z .o.o.  Prowadzi firmę finansową i opowie o marketingu konsumenckim. Wdrożył u siebie różnego rodzaju programy partnerskie, które doskonale spisują się na tym konkurencyjnym rynku. Pokaże Ci, jak możesz podobne strategie zastosować we własnym biznesie.

Informacje o tych dwugodzinnych szkoleniach znajdziesz na oficjalnej stronie Alternatywnych Spotkań Biznesowych.

Inne spotkania…

Postanowiłem informować o takich wartościowych inicjatywach. Jedną z nich jest Kurs Skutecznego Działania, edycja specjalna. Dlaczego tak? Bo tym razem wystąpią kobiety i opowiedzą, jak budowały swoje firmy. Pomimo przeciwności losu, biurokracji i utrudnień z zewnątrz…

Więcej informacji: Kobiety sukcesu opowiadają o swoich firmach.

I ostatnie ogłoszenie na dzisiaj: objęliśmy patronat nad szkoleniem, dzięki któremu uczestnicy nauczą się zarządzania procesami biznesowymi. To konkretny warsztat z zarządzania dla menedżerów i przedsiębiorców. Pozwoli on ocenić efektywność Twojej firmy, wprowadzić usprawnienia i określić strategię zgodną z celami organizacji.

Sukcesu i uśmiechu,
Michał Toczyski

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

1 comments

Pingback: Afirmatio.pl

Pozostaw odpowiedź

required*