Uwaga, uwaga! Najbliższe spotkanie, to:

Kontrola przekonań, które wpływają na Twoje zdrowie

(^ posłuchaj nagrania dźwiękowego nt. NLP i zdrowia!)

Tradycyjnie prowadzi Piotr Krupa. Dzisiaj dowiesz się kilku ciekawych rzeczy nt. Klubu.

Patroni medialni…

Napisali o nas: w e-Biznes.pl i w drugim numerze magazynu BusinessLite. Doczekaliśmy się także artyuły w newsletterze fundacji Akademickie Inkubatory Przedsiebiorczości, wspierającej młodych Polach, którzy chcą robić biznes. Patronują nam także takie serwisy, jak: Osiągacz.info, PowerBlog, ProAktywnie.

Ogólnopolskie spotkania…

Okazuje się, że przyjeżdżają do nas często osoby z poza Warszawy. Ich przyjazd w jedną stronę trwa dłużej, niż spotkanie… Właśnie tacy ludzie mogą stanowić przykład dla innych, których wymówka brzmi „to za daleko” mimo, że mieszkają np. na drugim końcu Warszawy. Gościliśmy uczestników z Rzeszowa, Zielonej Góry, Raciąża, Chojnic, Mławy, Krakowa, i jeszcze wielu innych miast. Świadczy to o tym, że żyją ludzie, którzy chcą się rozwijać i działają, bo wyznaczyli sobie cel, do którego dążą.

Zdjęcie z ostatniego spotkania…

Pewność siebie i charyzma wpraktyce handlowca

Zapisz się na szkolenie traktujące o powiązaniach NLP ze zdrowiem!

Kontrola przekonań, które wpływają na Twoje zdrowie

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

Pozostaw odpowiedź

required*