Kiedy mówisz Sobie „nie chce mi się wstawać z łóżka”, to możesz się w prosty sposób zmotywować. Wyobrażasz Sobie, co się stanie, jeśli nie pójdziesz do pracy, jak skończysz, co złego się wydarzy i inne głupoty. To jest motywacja „od” i do naszych celów się nie nadaje. Tworzy tylko negatywne przekonania, które szkodzą Twojemu zdrowi.

Być może słyszysz czasami ten głos wewnętrzny, który mówi Ci: „nie uda się”, „bogaci są źli”, „bądź czujny, bo inni chcą cię oszukać” etc… Właśnie takie głosy i mnóstwo innych niefajnych przekonań, które gnieżdżą się gdzieś głęboko w Twojej nieświadomości…. Właśnie od nich zależy stan Twojego zdrowia psychicznego i fizycznego.

Od nich zależy, czy Twoje mięśnie są napięte, czy Twoja skóra się marszczy i pęka… Kiedy jesteś zły i zdenerwowany, kiedy dostajesz zbyt dużą dawkę stresu, to na skórze powstają pory. Osłabia się Twoja odporność. Powstaje bardzo wiele nieprzyjemnych i niszcząco działających na Ciebie i Twój organizm czynników.

Od Ciebie zależy, co z tym zrobisz. Czy poprawisz Swoje przekonania, by żyć ciesząc się dobrym zdrowiem, czy… postąpisz inaczej. Na najbliższym spotkaniu Klubu Skutecznego NLP dowiesz się, jak poprawić Swój stan psychofizyczny. Zapisz się jeszcze dziś!

P.S. Nawet, jeśli uczestniczyłeś już w szkoleniu, to proszę Cię o rejestrację kolejny raz… chyba, że zamówiłeś pakiet kilku spotkań.

Do zobaczenia!

Michał Toczyski

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

Pozostaw odpowiedź

required*