Drodzy Czytelnicy – nie będę rozwodził się dzisiaj na temat kolejnych skutecznych strategii i technik marketingowych, nie będę fascynował stwierdzeniami, że „im trudniej, tym łatwiej”. Dzisiejszy wpis jest nietypowy. Przedstawię Wam propozycję współpracy.

W ciągu ostatnich lat z różnymi ludźmi zakładałem portale internetowe, tworzyłem aplikacje WWW i blogi profesjonalne. Wszystko to łącznie generuje już pewien konkretny ruch, który warto wykorzystać. Z racji tego, że mam ograniczony czas, pragnę przeznaczyć go na rozwój Kreatywnej Grupy Marketingowej Platinum Group oraz firmy szkoleniowej Sukces PRO (co ze sobą się ściśle łączy). Poszukuję zatem ludzi do współpracy jako:

  • Wspólnicy – dotyczy to vortali takich, jak knowmore.pl, aktywa.biz oraz bloga afirmatio.pl. Oferuję dużą elastyczność z mojej strony – abyś miał realny wpływ na projekt, który współtworzysz. Wszystkie nasze witryny generują mniejszy bądź większy ruch, mają opracowany model biznesowy (w skrócie: reklama+produkty szkoleniowe, informacyjne, usługi). Nawiązaliśmy współpracę z Praktykantami, których szkolimy, a oni przygotowują teksty. Działamy także z wydawnictwami książkowymi, kilkoma portalami internetowymi, czasopismami.
    • Szczegóły podam żywo zainteresowanym Czytelnikom bloga. Na początku zapewne potestujemy się, a później spisujemy umowę.
  • Partnerzy, którzy chcą wykorzystać swoje kontakty. Ze swojej strony proponujemy usługi o wysokiej jakości, z których Klient będzie zadowolony. Za każde polecenie zakończone transakcją otrzymasz prowizję, a Twój znajomy zniżkę lub bonus na nasze usługi (strony WWW, audyt i doradztwo, szkolenia, pozycjonowanie stron, marketing w społecznościach). Konkretne warunki zależą od tego, na ile się dogadamy.

W tych sprawach proszę o skontaktowanie się ze mną.

Inne propozycje:

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

2 comments