Warszawa, Czwartek, 3 lipca, godzina 17:00 (Zapisy)

Podczas 3 godzinnego wykładu prowadzonego przez Jerzego Kostowskiego poznasz tajniki skutecznej AUTOmotywacji. Ile razy zdażyło Ci się mówić: „ale gorąco, nie chce mi się nic robić!”, „jutro to napiszę”, „nie zając, nie ucieknie”, „tyle jeszcze mam czasu, by to wykonać; zdrzemnę się”. Ile razy zdarzyło Ci się:

  • przekładać na później?
  • odstawiać na bok Swoje życiowe cele?
  • zwlekać z zadaniami, które przeniosłyby Twoje życie na całkiem inny, wyższy poziom?
  • stać w miejscu, kiedy powinieneś iść na przód?

Ile razy jeszcze w ten sposób postąpisz? Ile razy odłożysz Swoją karierę na później, na tzw. idealny moment? Ile jeszcze stracisz z życia tylko dlatego, że brakło Ci motywacji, chęci, entuzjazmu do działania?
I wreszcie: ile razy jeszcze przeczytasz motywujące książki, pójdziesz na szkolenia, które dadzą Ci CHWILOWĄ chęć do działania, która wygaśnie w ciągu kilku dni?

Plan wykładu z Jerzym Kostowskim:

  1. Kto odpowiada za Twój sukces?
  2. Jakie wyznaczyłeś sobie cele?
  3. Czy umiesz działać skutecznie?
  4. Co wiesz o Swoich talentach?
  5. Jaki masz system wartości?
  6. Kogo słuchasz i od kogo się uczysz?
  7. Jaki jest Twój potencjał?

Gdzie?

Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
aula 001
ul. Gizów 6, Warszawa

Nagrania video

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

1 comments

Pozostaw odpowiedź

required*