Wczoraj odbyła się prezentacja „Zainwestuj Czas, by Zyskać Czas!”. Jarek Siergiejewicz opowiedział o czasie subiektywnym, czyli innym, prawdopodobnie bardziej praktycznym podejściu do zarządzania soba w czasie.

Mieliśmy zaszczyt gościć ponad dwudziestu uczestników, którzy dowiedzieli się:

  • jak wykorzystać najlepiej swoją aktywność w różnych porach dnia?
  • jak zacząć sterować swoim poczuciem czasu?
  • jak wyeliminować zbędne pożeracze czasu?
  • dlaczego konwencjonalne podejście do zarządzania czasem nie zawsze działa…
  • …i mało osób je stosuje?

I poznali odpowiedzi na wiele ze swych pytań. Dawno nie słyszałem tak wielu wypowiedzi ze strony uczestników na szkleniach, dawno nie widziałem takiej aktywności (w pozytywnym sensie :). Gratuluję tym, którzy brali udział!

Zdjęcie grupowe tych, którzy dali się sfotografować:

zainwestuj-czas-by-zyskac-czas

(wybaczcie za jakość, bo zwykła cyfrówka siadła w najmniej oczekiwanym momencie…)

Uczestnicy, wypowiedzcie się!

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

Pozostaw odpowiedź

required*