Nagraliśmy ze Sławkiem Bieńkowskim video nt. zarządzania czasem. I w gruncie rzeczy dochodzimy do tego,  że coś takiego nie istnieje. „Zarządzanie czasem” jest naciągnięciem lingwistyki, obejrzyj i dowiedz się dlaczego.

Konferencja: Czas Biznesu (25-26 października 2008)

Szkolenie: Przedsiębiorczość dla MSP (6 tematycznych modułów)

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

2 comments

Zarzadzanie soba w czasie/wspolpraca z czasem zamiast zarzadzania czasem to tylko troszke inna koncepcja i dociera do tych, ktorzy nie potrafili sie zorganizowac uzywajac innych metod. Czy nie?

Pingback: » Nowy trend w polskim środowisku ebiznesu - Psychologia osiągnięć & marketing internetowy

Pozostaw odpowiedź

required*