Jakiś czas temu robiono badanie, czego najbardziej brakuje ludziom we współczesnym świecie. Okazuje się, że na liście najbardziej upragnionych życzeń pojawił się CZAS. Co było do przewidzenia…

Pewnie znaczna większość osób zgodzi się ze mną, że najważniejsze są dla nas te umiejętności, które pomagają oszczędzać czas. Dzieki niemu własnie możemy przecież zdobywać kolejne doświadczenia, wiedzę,
rozwijać zarówno siebie, jak i firmę.

Prawdopodobnie każdy uczeń liceum (na przedsiębiorczości) bądź student (na wydziale socjologicznym, ekonomicznym), poznaje piramidę potrzeb Maslowa. Dopiero, kiedy zaspokajamy nasze podstawowe potrzeby, możemy iść dalej, wyżej – np. w kierunku samorealizacji.

A wszystko dyktuje nam czas. Logiczne jest to, że jak szybciej i efektywniej zaspokoimy podstawowe potrzeby, to pozwolimy sobie żyć pełnią życia. Dlaczego? Bo dostaniemy możliwość kierowania się pragnieniami wyższego rzędu.

W sobotę 14 marca organizujemy szkolenie na temat alternatywnego zarządzania czasem. Czyli pewne mentalne podejście, praktyka, zwiększanie efektywności i 50% autorskiej wiedzy.

Poznasz na nim ciekawe i proste w zastosowaniu techniki. Poznasz lepiej Siebie i właściwości Twojego umysłu. A wszystko po to, byś działał szalenie skutecznie!

Więcej informacji na stronie:
Zapanuj Nad Swoim Czasem!

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

Pozostaw odpowiedź

required*