Ze wszystkich stron docierają do nas informacje o aktualnej sytuacji gospodarczej. Słyszymy o tym w radiu, czytamy w gazetach, co po niektórzy oglądają w telewizji. I jak tutaj uwierzyć, że „Twoje życie zależy od Ciebie”, „jesteś panem Swojego sukcesu”?

„Na kryzysie wszyscy tracą”. Nie spodziewałem się, że tak wiele osób posiada to mylne przekonanie. No trudno, jeśli ktoś chce tak myśleć, to proszę bardzo, droga wolna. Niebezpiecznie zaczyna się wtedy, gdy usiłuje z całą zawziętością udowodnić otoczeniu prawdziwość tej tezy.

Tak zwany kryzys wymaga przystosowania się do zmian. Jeśli Twoja firma czy Twój portfel czują się teraz gorzej niż w czasach dobrej koniunktury, to coś znaczy. Mianowicie to, że się nie dostosowałeś o sytuacji. Nie pomoże usprawiedliwianie i zwalanie winy, od razu jasno mówię.

Niektóre biznesy wychodzą bardzo dobrze na kryzysie. Wyjątkowi ludzie potrafią tę sytuację wykorzystać. Swoją drogą w Polsce to jest jeszcze dobra sytuacja w porównaniu z niektórymi krajami zachodnimi, u nas się to podobno dopiero rozkręca… To tyle ze słów otuchy :).

Kamil Cebulski, genialny przedsiębiorca, z którym mam szansę współpracować, organizuje wieczorną konferencję na temat radzenia sobie właśnie w aktualnej sytuacji na rynku. I tak, musiało się stać…

Objęliśmy patronat nad kryzysem!

Kryzys – Jak sobie poradzić? (spotkanie już nieaktualne)

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

Pozostaw odpowiedź

required*