Zdarza się, że czasami trafiamy na oferty iście sprzedażowe, mocno przepełnione zwrotami perswazyjnymi. Wyglądają tak, jakby autor chciał się popisać całą swą wiedzą na temat marketingu, pisania i sprzedaży, którą wyciągnął ze jedynej przeczytanej książki.

TO NIE DZIAŁA. Jeśli głęboko pragniesz nauczyć się przeróżnych wartościowych metod i technik przekonywania, to polecam wykonać bardzo prostą rzecz. Kiedy dzwoni do Ciebie telemarketer, to wysłuchaj go. Szczególnie wtedy, kiedy uda mu się Ciebie zainteresować…

Zastanawiaj sie, co Cię przekonuje w jego wypowiedzi. Odpowiadaj Sobie na pytanie: co może robić lepiej, by uzyskać jeszcze wspanialszy rezultat?

Znajomy opowiadał mi o koledze, do którego zadzwoniła kiedyś początkująca marketerka. Nie sposób było jej przerwać, więc po minucie rozmowy odłożył telefon na biurku. Opłaciło mu się. Za każde dwie minuty przychodzące miał jedną wychodzącą :). Więc po pół godziny, kiedy ze słuchawki przestał wydobywać się dźwięk, podniósł ją i rzekł: „chyba nie jestem do tego przekonany”.

I rozłączył się.

Same techniki i struktury to jedno. I to nie wystarcza. Potrzeba czegoś jeszcze. Takiej iskierki, chemii, zrozumienia interesów obydwu stron. By dowiedzieć się, O CO TAK NAPRAWDĘ chodzi, przyjdź na dwugodzinny warsztat, który odbędzie się już niedługo:

Sztuka Przekonywania Innych

Pozdrawiamy,
Piotrek Podgórski, Kamil Cebulski, Michał Toczyski
Eudaimonia, Fundacja KCBE, Sukces PRO

PS Jeśli chcesz poznać sekret, o którym tak wiele osób zapomina w codziennych relacjach, zarówno prywatnych, jak i zawodowych, przyjdź na najbliższe Alternatywne Spotkanie Biznesowe.

PPS Wstęp za symboliczne 10 zł. Mniej, jak za bilet do kina, a wiedza, którą stamtąd wyniesiesz – bezcenna.

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

Pozostaw odpowiedź

required*