Witaj! Tak, wreszcie się zaczęło! Wiele osób pytało się mnie, kiedy wystartujemy, więc teraz ODPOWIEM. Rozpoczynamy akcję spotkań co 2 tygodnie na tematy prowadzące do sukcesu i niezależności finansowej!

Klub Praktyka Sukcesu rozpoczyna się we wtorek 24 marca o godzinie 18:00. Tematyka PIERWSZEJ prezentacji pozostaje owiana słodką tajemnicą, a poznasz ją już niedługo. O ile na rynku pełno szkoleń, pełno bezpłatnych demówek, o tyle tutaj chcemy zrobić coś WYJĄTKOWEGO.

Tematyka:

  • inwestowanie pieniędzy
  • rozwój osobisty
  • praktyczna przedsiębiorczość
  • pewnie także e-biznes i pochodne!

Nie potrzebuję chyba mówić, że same warsztaty poprowadzą praktycy i osoby mające w tym genialne doświadczenia. Skupię się na tym, że po spotkaniach odbędą się dodatkowe panele dyskusyjne.

Trochę dziwi mnie fakt, że większość osób po prezentacjach zmyka do domów… Kojarzy mi się to trochę ze szkołą, w której każdy czeka na dzwonek, by wreszcie uciec z klasy i „odpocząć” po nudnej lekcji. A przecież tutaj ludzie WRACAJĄ.

Na różnych bezpłatnych szkolonkach, które organizowałem, uczestniczyło wiele tych samych osób. Wiedzą, że nie przyszły one na darmo, lecz niezwykle im sie to opłaciło. Spójrz tylko, jakie to rodzi możliwości! Te same osoby na kolejnych spotkaniach!

W networkingach uczestnicy wymieniają się kontaktami, podobnie podczas dyskusji będziemy WSPÓŁPRACOWAĆ. Bo szczególnie w czasach tzw. „kryzysu” potrzeba wspólnego działania i osiągania obupólnie korzystnych celów.

A ponieważ tak, jak powiedziałem, reszta jest SEKRETEM, będę Ci udzielał informacji po kawałeczku 🙂 trzymając w zastanowieniu.

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

Pozostaw odpowiedź

required*