Zgoda buduje, a Polska jest najważniejsza. Tak mi się nasunęło. Niektóre ogólniki przekonują. Odwołują się do uniwersalnych wartości i docierają w ten sposób do naszych umysłów. Generalizując możemy wpłynąć na masy, choć co bardziej myślący odbiorcy będą drążyć temat i zastanawiać się, o co konkretnie chodzi.

A o to, że szczerość, spójność, zaufanie przynoszą pieniądze. Będąc szczerym wobec Klienta, budujesz u niego zaufanie. Pierwszy raz na blogu zamieszczam podcast, czyli swoją wypowiedź w formie dźwiękowej. Serdecznie zapraszam do odsłuchania. Daj znać, czy powinienem robić kolejne odcinki.

[mp3=http://www.michaltoczyski.pl/wp-content/uploads/szerosc.mp3]

Najważniejsze zagadnienia z dzisiaj:

  • „Daj mi kliencie rekomendacje, a więcej czasu poświęcę Tobie i usłudze dla Ciebie, bo nie będę musiał tyle czasu poświęcać na reklamę.”
  • Czy robię to sam czy deleguję?
  • Specjalizujemy się w swojej działce, pozostałe zadania inni zrobią lepiej.

O autorze

Michał Toczyski(http://www.scorise.com/) - Założyciel agencji marketingu internetowego Scorise, a obecnie prezes zarządu. Jest odpowiedzialny za zarządzanie jej rozwojem, jakością wypracowywanych rozwiązań i kontakt z kluczowymi Klientami agencji. W biznesie od 2008 roku, kiedy to uruchomił firmę w branży szkoleń biznesowych (Sukces PRO) współpracując z 55 trenerami z różnych obszarów. Na bazie doświadczenia zdobytego przy promocji licznych usług szkoleniowych w 2010 roku zaczął prowadzić agencję marketingową Platinum Group, która w 2012 roku uległa rebrandingowi na Scorise (czyli „wzrost wyników”). Z wykształcenia i zamiłowania ekonomista. Napisał ponad 450 artykułów na tematy związane z zarządzaniem marketingiem, przedsiębiorstwem, komunikacją. Perfekcjonista i pragmatyk wierzący, że w marketingu zarówno kreatywne, jak i sprawne i procesowe podejście pozwala tworzyć wyróżniające się rozwiązania przynoszące efekty biznesowe.

Similar Posts

2 comments

Spoko nagranie 🙂 Mi się podobało. Mała uwaga: brzmi trochę jakby było czytane, a jak wiadomo naturalnej mowy lepiej się słucha.

pozdr.
Mariusz

Zatem kolejne nagrania będą bardziej mówione :).

Pozdrawiam,
Michał Toczyski

Pozostaw odpowiedź

required*